lipici

/
1 Comments
tremur.
când văd.
Imaginea de copil.
ce vede.
că tremur.

îmi Trece.
prin minte.
Iritabila lume.
minte,
că mă va trece.

șezi.
cu albe antene.
Te duci departe.
În albe ținuturi,
și vrei să șezi.

Sunt stins.
ca toată hârtia.
Zgâriată cu pixul.
ai venit la mine,
să te lipesc.

uite, știm foarte bine că
tremur, dar
și mai bine că îmi trece,
șezi,
abia atunci vei afla că
sunt stins.


You may also like

Un comentariu:

Anonim spunea...

interesant bloggul tau Matusule, doar ca in timp ce citeam poezia de azi, mi-a sarit metalica in urechi, si a intrerupt firul. ori pui ceva mai calm, ori opresti autoplay-ul. in fine, chiar ieri citeam ceva despre familia regala din UK si am citit apoi despre Regele Mihai, mi-a placut si postarea ta de craciun.
Succes

Boje

Un produs Blogger.