focul ne va îngheța

/
1 Comments


 
mi-am decorticat organicul tuturor automobilelor din parcare
îl pierdusem seara, printre oamenii care se ascundeau de norii- cadențați și jucăuși artiști
se pare că puțină rugină a mai rămas – printre intestine ai senzația unui ușor iz scorțos-
am încercat să înșir din impuls toate melodiile ce s-au înfipt între lobi
în mici secțiuni neștiute decât de neuropsihologi  & co.
la fel- un eșec impersonal, nu ai cum să îți operezi creierul (deși nu simți nimic
nu simți culorile cloroformului ce se întind peste el)

trebuie să așteptăm să se oprească ninsoarea poate că așa vom putea și noi să mergem cu sania prin mocirlă prin mâzgă prin feerie prin dezgust vom putea să vedem beculețele de crăciun hai père hai nu mai sta în casă trebuie să vedem beculețele ce se întind peste noi toți peste crenguțele  de brad; suntem toți niște crenguțe de brad, nu-i așa?  mara, copila mea, mai stai puțin


mai stai puțin îi zise tatăl ei



încă nu te-ai născut și dorești să  îți așterni culori de tot soiul pe retina ta inexistentă
(nerăbdarea asta îl supără pe tatăl posibilului copil)
poate că nu
poate că nu trebuie să așteptăm să se oprească ninsoarea
pentru ca să savurăm prăjiturile bunicilor din nord


dar ninge dar ninge și vreau să simt în bujorii cei albi cum sângele curge mai repede și mai vioi să îmi amorțească picioarele de la umezeala zăpezii și mărul copt din centru s-ar asorta atât de bine cu pomeții mei și culoarea albastră a ochilor cu stricatele beculețe de pe drum



nu avem mănuși calde
mama ta nu ți-a cusut ciorapii nu ai cu ce să îți încalți posibilul picior
bocanci, iar, nu ți-am cumpărat pentru că ai venit ca un musafir nepoftit
care se așează la masă și obraznic cere băutura cea mai bună și șnițelele din tigaie
-nimeni nu ar contesta, nu s-ar supăra-
pentru moment ascunde-ți mâinile printre frunzele căzute de sub zăpada condensată de sub mașinile ruginite
diluează-ți albastrul ochiului în cerul lunii de iunie
totuși, să nu îți lași pielea vreunui vânzător de carne, va face șorici de ea, poate vei avea nevoie mai târziu să o îmbraci.


You may also like

Un comentariu:

Leona spunea...

Mara, Mara, Mara!!

Un produs Blogger.