Simularea Parlamentului European la Cluj.

/
0 Comments
Sper să iasă bine. Am puțin nostalgia experienței de la Strasbourg și parcă atunci când m-am cazat am simțit aroma de miros de olimpiadă. Nu am cunoscut foarte multă lume. Oficial, în aceste zile am două domicilii în municipiul Cluj-Napoca. Deocamdată fug cu niște chestiuni organizatorice, trebuie să fac rost de pantofi (râd, ca și în clipul cu Nunta-tipul ce nu are pantofi)-recunosc nu am o pereche de pantofi. La gală am mers cu pantofii tatei, iar acum... poate va fi.
Spre sfârșit de săptămână, Timișoara, cu un simpozion despre Shakespeare and Intertextuality. Textul este puțin mai șlefuit decât în varianta de pe blog. Sper că voi putea ajunge fără să fiu în stare de ultrasevraj.
Urmează Săptămâna Mare, când voi fi în ton cu timpurile și voi citi Divina Comedie și Maestrul și Margareta. Apoi, calea către Sătmar!
Cam asta...pe scurt. Voi reveni cu detalii despre acest eveniment.


You may also like

Niciun comentariu:

Un produs Blogger.