Alta cantare

/
1 Comments

Voi continua cu o piesa mai relaxanta, in stil Hsiao :D. Hope you'll enjoy it! :D Scuze pt. micile greseli.


You may also like

Un comentariu:

paulette spunea...

Well, mersi de recomandari. Pentru tipul cu coverurile ar fi util un link. In ceea ce- l priveste pe Cartarescu parerile mele sunt la fel de impartite precum isi are el fanii si detractorii . Am citit Travesti, la Orbitor n -am ajuns inca; in schimb mi- au placut Rem si, poate, Gemenii(in privinta careia am cateva obiectii dar sa zicem) . E relaxant sa- l citesti, pana devine obositor : cam asa e pentru mine uneori:))), aici ma refer la chestia aia comuna din ce am citit pana acum, un fel de liant ,intr -o oarecare masura, care apare obsesiv( personajele sunt un fel de alter ego al lui si toate se vor mari, probabil aici intervine vanitatea scriitorului).I may be wrong.
Sunt din Slatina :)).
PS interesante cantarile :)

Un produs Blogger.