Celor care mai credem in realitate

/
0 Comments
...imi spui cum sa mor
cum sa scot miile de puroaie
din puhoaiele de amintiri
din seara cand mi-am nascut un nou avorton al lumii
caci, cu totii stim-noaptea visezi oamenii de pe facebook ingalbeniti-
gata sa construiesti orase, sa-i pui langa tine, sa
stii ca de aceea ne trezim cu zambetul
furat si cu ochii mici si cu gura picurand dupa prima cafea
neagra este viata, ne spunea un mosneag ce avea poze cu regele
cand a fost omorat
toti au plans si mi-au dat hainele lui-de acum sunt barbat
mi-au pus casca lui,plangeam si au vrut sa ma trimita pe front
stati stati nu am numai noua ani, am jucarii de hranit chiar,saracele jucarii, calutul de plus ce trebuie scos la iarba verde
sa nu uitati de el pana mor sa nu uitati de porumbei si sa scoateti mingea din copac ca a ramas de la fotbal acolo
nu spuneti pisicilor vor mieuna dupa bunic, dati-le lapte

sunt de fapt o oglinda de drumuri
cu casca pe ochi mi-au spus sa fug sa lupt
sa leg steagul de armata lui kossuth si hitler
sa trec nistrul,mi s-a spus in timp ce stateam pe covor
educatoarea ne citea zgomotos despre eroi si imagini
de crezi ca sunt aproape joc de carne dulce si grea
un doi un doi


You may also like

Niciun comentariu:

Un produs Blogger.